• +38 044 406-74-04
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Освітній марафон «Навчання і розвиток»

Національний авіаційний університет (НАУ) запрошує учнів 9-10 класів ЗЗСО (випускників-2021) м. Києва та регіонів України до участі в освітньому, науковому та профорієнтаційному проєкті – освітній марафон «Навчання і розвиток», що відбудеться з 04.06 по 12.06.2020 р. Проєкт є безкоштовним.

Напрями діяльності ‑ інженерно-технічний, природничо-математичний, гуманітарний, економічний, юридичний, міжнародний.

Мета проекту – підвищення якості рівня знань і вмінь учнів навчальних закладів освіти з предметів шкільного циклу, перевірка їх готовності до загальнонаціонального ЗНО-2021, надання їм допомоги в професійному самовизначенні; здійснення допрофесійного консультування в середовищі вищої школи; розвиток професійних здібностей та наукових інтересів; залучення учнівської молоді до науково-дослідницької роботи.

Викладачі й науковці НАУ підготували учасникам програму, що передбачає практичні й лекційні заняття зі шкільних предметів, їх поглиблене вивчення; підготовку до загальнодержавного ЗНО; наукові лекції, семінари, круглі столи, майстер-класи; художні студії; День відкритих дверей НАУ; написання пробного ЗНО; тренінги, конкурси, квести; навчальні екскурсії тощо (http://iiot.nau.edu.ua/index.php/instytut/tsentry/obdarovanoi-uchnivskoi-molodi).

Анонсованими заходами Освітнього марафону «Навчання та розвиток» є:

Організатор і координатор освітнього марафону «Навчання і розвиток» ‑ НН інститут інноваційних освітніх технологій НАУ.

Керівник проєкту – директор, доктор педагогічних наук, професор Муранова Н.П.

Детальна інформація: м. Київ, проспект Любомира Гузара, 1, корпус 8, каб. 609, 610; (044)406–72–09, 406–74–15, 406–74–04; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сайт: http://iiot.nau.edu.ua/

Прочитано 108 разів